QUANTI TRATTAMENTI SONU BISOGNI?

news2

 

 

QUANTI TRATTAMENTI SONU BISOGNI?

Ci sò parechji fattori diversi, cumpresi l'età di u tatuu, a lucazione, a dimensione è u tippu di tinta / culori aduprati, chì determinanu u numeru tutale di trattamenti richiesti per a rimozione completa (vede questu articulu di blog per amparà di più). A maiò parte di i laser tradiziunali di rimuzzioni di tatuaggi richiedenu spessu 20 o più trattamenti per rimuovere cumpletamente un tatuu. I trattamenti PiQo4 ponu spessu cancellà i tatuaggi in circa 8 à 12 trattamenti. Tenite à mente chì ogni persona è u tatuu sò unichi è chì alcuni puderanu richiede di più mentre chì altri ne richiedenu menu.

QUANTU TEMPU DEVE ASPETTÀ TRA I TRATTAMENTI?

Mentre ogni persona hè unica in termini di tempu di recuperu, trattamenti PiQo4 deve esse spaziatu à circa 6-8 settimane di distanza. Questu tempu trà e sessioni di trattamentu hè necessariu per aiutà u corpu à guarì currettamente è à rimuovere e particelle d'inchiostru.

U MEU TATUATU SERÀ COMPLETAMENTE RIMUVU?

In a maiò parte di i casi simu capaci di caccià cumpletamente u tatuu. In ogni casu, ci hè una chance chì una piccula quantità di pigmentu pò esse abbandunatu in a pelle (comunmente chjamata "ghosting"). Microneedling è Trattamenti Fraxel pò esse adupratu per migliurà l'aspettu di a pelle.

I RISULTATI SONU NOTABILI DOPO OGNI TRATTAMENTU?

A maiò parte di i clienti noteranu un certu schernu dopu u so primu trattamentu. Tuttavia, ùn hè micca raru chì i tatuaggi apparischinu più scuri subitu dopu à u trattamentu è cumincianu à svanisce 14-21 ghjorni dopu.

HÈ POSSIBILE DI ALLUMINÀ U MEU TATUAGHJU (PER UN COPERTURA)?

Se state pensendu à copre un vechju tatuu cù un tatuu novu u vostru artista pò suggerisce di esse sottumessu à a rimozione di u tatuu laser per schjarisce / svanisce u vechju tatuu. Spessu, questu facilita u prucessu di fà una copertura è furnisce un risultatu finale megliu. In questu casu menu sessioni di trattamentu seranu necessarii per alleggerisce u tatuu.

POSSU AVE SOLU UNA PARTE DI U MEU TATUATU RIMOSCIU?

Ié, secondu u tatuu pò esse pussibule isolà è rimuovere una parte specifica piuttostu chè u tatuu pienu.

U TRASMISSIONE LASER hè PULENTU?

Mentre chì ogni persona tollerà u dolore in modu diversu, a maiò parte di i pazienti dicenu chì sperimentanu disconfort lieve / moderatu simile à avè a so pelle scattata cù una banda di gomma. Ùn ci hè nè dolore nè disconfort una volta finitu u trattamentu. Adupremu modi diversi per mitigà u dolore cum'è l'annullamentu topicu, lidocaina iniettabile è aria fredda.

A CICATRISTA POSSIBILE?

A diversità di i laser tradiziunali nanosecondi, u laser PiQo4 centra a so energia nantu à u pigmentu è micca a pelle circundante. Cusì u putenziale di cicatrici hè minimizatu. Tuttavia, secondu u tonu di a pelle di i pazienti ci pò esse una pussibilità di ipopigmentazione o iperpigmentazione. Stu numeru serà trattatu durante a vostra cunsultazione iniziale.

CH SH DEVU FÀ PRIMU DI U MEU TRATTAMENTU?

Prima di u vostru trattamentu, assicuratevi di rasà i capelli, lavate cumpletamente a pelle, è evite di usà ogni lozione o purpurina di u corpu. Evite ancu abbronzatura è spray abbronzanti in a zona chì vulete trascinà u tatuu. Abbigliate un vestitu cunfortu per chì u vostru tatuu sia facilmente accessibile. Ricumandemu ancu di manghjà qualchì ora prima di u trattamentu.

CH SH DEVU FÀ DOPU U MEU TRATTAMENTU?

Seguitate queste istruzzioni post procedura per aiutà a pelle à guarisce dopu a vostra procedura.

E CUNSULTAZIONI SONU GRATUITE?

Offremu cunsultazioni gratuite, chì includenu una stima di u numeru totale di trattamenti richiesti è u costu totale per a rimozione.


Tempu di posta: Oct-19-2020