Questa FAQ HIFU copre parechje dumande cumuni nantu à u nostru lifting non chirurgicu.

FAQ HIFU

Questa FAQ HIFU copre parechje dumande cumuni nantu à u nostru lifting non chirurgicu.

Cumu funziona?

HIFU significa Ultrasound Focused High-Intensity, chì hè emessu in a pelle in forma di fasci minusculi. Questi fasci converghjenu sottu à a pelle à diverse profondità è creanu una minuscule fonte di energia termica. U calore pruduttu stimula u collagenu in modu chì cresce è ripara. U collagenu hè l'agente chì travaglia per stringhje a pelle. U rolu attivu di u collagenu tende à diminuisce à misura chì invechjemu, chì avarete bisognu quandu a pelle di a vostra faccia si scioglie. Dopu, cume HIFU riattiva u collagenu, a to pelle averà un sintimu è un aspettu più stretti.

Sin'à quandu vegu i risultati?

Duvete vede risultati in i primi 20 ghjorni dopu u trattamentu. I risultati continueranu à migliurà in e settimane seguenti.

Quantu dureranu i risultati?

Questu hè cumunu FAQ HIFU. Hè impurtante di ricurdà chì questu varierà da persona à persona. I risultati ponu durà finu à 6 mesi. Sì avete a cura di a vostra pelle, allora puderete vede effetti à longu andà da solu un trattamentu!

Quantu trattamenti averaghju bisognu?

Questu dipenderà da e vostre necessità è aspettative. A prucedura pò pruduce risultati à longu andà, ma alcune persone ponu prufittà di un trattamentu di ricarica. Tuttavia, a maiò parte di i nostri clienti vedenu risultati effettivi da solu un trattamentu.

Per chì duminii pò esse adupratu?

U Lift Lift HIFU hè ideale per trattà i segni di invecchiamento intornu à l'ochji, è a bocca. Pò dinò aiutà à riduce a pelle affondante nantu à e guance. Sicondu a zona di a faccia, seranu aduprate diverse intensità di l'ultrasu. In particulare, livelli inferiori di ultrasuoni sò aduprati intornu à a bocca è sopra l'ochji, perchè a pelle hè più fina è più sensibile.

Inoltre, u Lift Lift HIFU pò ancu destinà a pelle nantu à u collu è u décolletage. Questu aiuta à riduce i segni di doppiu mento, è vi lascia cun un collu più strettu è più fermu.

 news4

Serà feritu?

Questa hè una FAQ HIFU chì riguarda assai persone, ma simu quì per dissipà i vostri dubbiti! U Lift Lift HIFU ùn hè micca una prucedura dulurosa. Tuttavia, pudete sente qualchì disconfortu chì l'ultrasu hè emessu in a pelle, in particulare in e zone sensibili cume intornu à a bocca è sottu à u mentone.

Hè sicura?

Questu hè un popular HIFU FAQ. U Lift Lift HIFU hè una prucedura sicura è micca invasiva. U nostru equipagiu è u trattamentu sò certificati. In VIVO Clinic, adupremu l'ultime e più avanzate tecnologie per offre trattamenti chì sò cuncepiti intornu à u vostru cunfortu è sicurezza.

Quantu tempu averaghju bisognu di ricuperà?

Questa hè a parte migliore per u Lift Lift HIFU - ùn ci hè micca tempu di fermu! Puderete sperimentà una rossu rossu dopu u trattamentu, ma questu svanisce in pochi ghjorni. Dopu à u trattamentu, pudete ripiglià immediatamente e vostre attività di u ghjornu, cù una pelle più luminosa è fresca.

Ci hè qualchì effetti secundariu?

Questa hè una FAQ HIFU cumuna. Puderete sperimentà qualchì rossu dolce è tenerezza in a zona di trattamentu immediatamente dopu a procedura. Tuttavia, questu svanirà normalmente in pochi ghjorni.

Chì possu aspettà prima è dopu u trattamentu?

Prima di u trattamentu, averete una cunsultazione per assicurà chì site cunfurmatu cù a prucedura è chì tutte e vostre dumande sianu risposte. U vostru praticante marcerà e zone di a vostra faccia - questu hè fattu per mette in evidenza i nervi è e vene cruciali. Infine, u gel à ultrasuoni hè applicatu à a faccia per chì l'HIFU sia u più efficace pussibule, è u trattamentu sia cunfortu.

Dopu u trattamentu, u vostru praticante applicerà HD Lipo Freeze C TOX Serum à a faccia per prumove a guarigione. Vi consigliamo di acquistà questu è di applicallu almenu una volta à ghjornu dopu u trattamentu per aiutà a crescita è a riparazione di u collagene.


Tempu di posta: Oct-19-2020