Chì succede durante a depilazione laser?

news1

Prima di u trattamentu, l'area da trattà serà pulita. Alcuni pazienti ricevenu un gel numbing. L'annullamentu di l'area da trattà aiuta quandu una piccula zona serà trattata è a pelle hè assai sensibile. Ci vole circa 30 à 60 minuti per un gel numbing per travaglià.

U trattamentu laser avverrà in una stanza allestita specificamente per i trattamenti laser. Tutti in a stanza duveranu portà occhiali protettivi durante a procedura. Per fà a procedura, a pelle hè tenuta tesa è a pelle hè trattata cù u laser. Parechji pazienti dicenu chì l'impulsi laser si sentenu cum'è pinpricks caldi o una banda di gomma chì si chjappanu contr'à a pelle. 

Un laser elimina i capelli vaporizenduli. Questu causa picculi piume di fumu chì anu un odore simile à u zolfu.

Quantu dura u vostru trattamentu dipende da a dimensione di a zona trattata. U trattamentu di u labellu superiore piglia minuti. Se avete una grande area cum'è a schiena o e gambe trattate, u vostru trattamentu pò durà più di un'ora.

Cosa devu fà dopu avè ottenutu a depilazione laser?

Per evità possibili effetti collaterali, tutti i pazienti anu bisognu di prutege a so pelle da u sole. Dopu a depilazione laser, duvete: 

  • Evite u sole direttu da colpisce a vostra pelle trattata.
  • Ùn aduprate micca un lettinu di cuncia, lampada da sole, o qualsiasi altra apparecchiatura di cuncia di interni.
  • Seguitate l'istruzzioni dopu à a cura di u vostru dermatologu.

Puderete vede qualchì rossu è gonfiore dopu u trattamentu. Ciò pare spessu una lieve sunburn. L'applicazione di una compressa fresca pò aiutà à riduce u vostru disagiu. 

Ci hè u tempu di fermu?

Innò, a depilazione laser ùn richiede generalmente micca un veru tempu di fermu. Immediatamente dopu avè a depilazione laser, a vostra pelle trattata sarà rossa è gonfia. Malgradu questu, a maiò parte di a ghjente torna à e so attività di tutti i ghjorni. 

Quandu puderaghju vede i risultati dopu avè a depilazione laser?

Puderete vede i risultati subitu dopu à u trattamentu. I risultati varienu da paziente à paziente. U culore è u spessore di i vostri capelli, a zona trattata, u tippu di laser adupratu, è u culore di a vostra pelle influenzanu tutti i risultati. Pudete aspettà una riduzione di 10% à 25% di i capelli dopu u primu trattamentu. 

Per caccià i capelli, a maiò parte di i pazienti anu bisognu di 2 à 6 trattamenti laser. Dopu avè finitu i trattamenti, a maiò parte di i pazienti ùn vedenu micca capelli nantu à a pelle trattata per parechji mesi o ancu anni. Quandu i capelli ricrescenu, tende à esse menu. I peli tendenu ancu à esse più fini è più chjari in culore. 

Quantu dureranu i risultati di a depilazione laser?

A maiò parte di i pazienti fermanu capelli senza mesi o ancu anni. Quandu alcuni di i capelli ricrescenu, saranu probabilmente menu notevuli. Per mantene a zona libera di capelli, un paziente pò avè bisognu di trattamenti laser di manutenzione. 

Chì sò l'effetti secundarii pussibuli?

L'effetti secundarii più cumuni sò minori è duranu da 1 à 3 ghjorni. Questi effetti secondari includenu: 

  • Disconfort
  • Gonfiore
  • Rossu

Altri effetti secondarii pussibuli sò rari quandu a depilazione laser hè fatta da un dermatologu o sottu a supervisione diretta di u dermatologu. Altri effetti secondari pussibuli includenu:

  • Vampiche
  • Epidemi di herpes simplex (herpes labiale)
  • Infezzioni
  • Cicatrici
  • A pelle si schjarisce o scurisce

À u tempu, u culore di a pelle tende à vultà à a normalità. Alcuni cambiamenti à u culore di a pelle, però, sò permanenti. Hè perciò chì hè cusì impurtante di vede un medicu chì hè abili in trattamenti laser è chì hà una cunniscenza approfondita di a pelle. 

Hè ancu impurtante di seguità l'istruzzioni di u vostru dermatistu. Seguità sia l'istruzzioni prima di trattamentu sia l'istruzzioni dopu à u trattamentu riduce assai u risicu di effetti collaterali. 

Quandu hè sicuru d'avè un altru trattamentu laser per a depilazione?

Questu varieghja da u paziente à u paziente. A rimozione di i capelli richiede spessu una seria di trattamenti laser. A maiò parte di i pazienti ponu avè depilazione laser una volta ogni 4 à 6 settimane. U vostru dermatologu vi dicerà quandu hè sicuru d'avè un altru trattamentu. 

A maiò parte di i pazienti vedenu qualchì ricrescita di capelli. U vostru dermatistu ti pò dì quandu si pò avè trattamenti laser cù sicurezza per mantene i risultati. 

Chì hè u registru di sicurezza per a depilazione laser?

I laser anu un rolu impurtante in u trattamentu di parechje cundizioni chì affettanu a pelle, i capelli è e unghie. In l'ultimi anni, parechji avanzamenti sò stati fatti in medicina laser. I dermatologi anu guidatu a strada per fà sti avanzamenti. 

Un tali avanzamentu hè chì più persone ponu avè sicuramente depilazione laser. In u passatu, solu e persone cù i capelli scuri è a pelle chjara pudianu avè sicuramente epilazione laser. Oghje, a depilazione laser hè una opzione di trattamentu per i pazienti chì anu capelli di culore chjaru è pelle chjara è pazienti chì anu pelle scura. A depilazione laser deve esse effettuata cun molta attenzione in questi pazienti. I dermatologi sanu chì precauzioni da piglià per furnisce una depilazione laser cù sicurezza è efficacità. 


Tempu di posta: Oct-19-2020